3 powody, aby zaakceptować płatności IVR

Nasza zorientowana na technologię, kultura konsumencka opiera się w dużej mierze na elastycznych, prostych i łatwo dostępnych opcjach płatności przy dokonywaniu zakupów i uzyskiwaniu usług. Jednym z takich rozwiązań jest płatność przez telefon - proces, który zazwyczaj wymaga skontaktowania się z działem obsługi klienta i przekazania ważnych danych osobowych konsultantowi na żywo. Każda firma przetwarzająca płatności przez telefon jest zobowiązana do zachowania zgodności ze standardem PCI, co zapewnia bezpieczeństwo transakcji i bezpieczeństwo danych konsumenckich. Niestety, wiele firm, które wykorzystują kontakt na żywo do przetwarzania płatności, nie spełnia tych wymaga, ponieważ jest to drogie i może być trudne do wdrożenia. Automatyczny system płatności za pośrednictwem płatności przez telefon rozwiązuje ten problem. Zautomatyzowane przetwarzanie płatności za pomocą telefonu, które wykorzystuje technologię Interactive Voice Response (IVR), to system, który umożliwia użytkownikom dokonywanie bezpiecznych płatności kartą kredytową przez telefon. Wykorzystuje on najnowocześniejszą technologię, oferując konsumentom zarówno łatwość użycia, jak i gwarancję bezpieczeństwa. Oto trzy główne powody, dla których firmy powinny oferować płatności telefoniczne IVR (Interactive Voice Response). 

Większa wygoda 
Niezależnie od tego, czy klienci są w pociągu, czy w trakcie przerwy na lunch, mogą dokonać płatności w dowolnym momencie za pomocą automatycznego systemu telefonicznego. Nie ma też znaczenia, czy dzwonią przez telefon komórkowy czy stacjonarny. Po co ograniczać czas i miejsce dokonywania płatności? Oferowanie całodobowego systemu płatności telefonicznych zapewnia dużą elastyczność i jest kolejnym sposobem na wzrost zadowolenia klientów.

Automatyzacja procesu 
Ponieważ system nie wymaga kontaktu na żywo, wszystkie informacje są przetwarzane automatycznie w efektywny sposób. Klienci nie muszą czekać w kolejkach połączeń, aby uzyskać dostęp do obsługi swoich płatności. Większość z tych systemów jest w stanie dostarczać niestandardowe komunikaty skryptowe, aby lepiej odpowiadały one wymogom dotyczącym brandingu i zgodności. Ponadto wiadomości te można udostępniać w wielu językach, aby lepiej dopasować je do większej grupy klientów.

Oszczędności 
Koszty utrzymania systemu płatności telefonicznych IVR są bardzo niskie w porównaniu do zatrudniania, szkolenia i utrzymywania wysokiej jakości przedstawicieli call center. Zaoszczędzimy jeszcze więcej dzięki usprawnionym operacjom back office, zmniejszeniu liczby błędnie dokonanych płatności i nie wymagając od operatorów podwójnego księgowania płatności, jeśli rozwiązanie zostanie zintegrowane z podstawowym systemem rozliczeniowym. Samo to może zaoszczędzić znaczną ilość czasu oraz pieniędzy. 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 225 224

E-mail: kontakt@kuponowo.pl Adres: ul. Krawiecka 3, Wrocław

Porady, informacje i wskazówki na temat handlu w internecie, bezpieczeństwa płatności online oraz tego co w branży e-commerce najważniejsze.