Automatyczne płatności kartą za pomocą telefonu

Teraz, gdy akceptujesz płatności kartą kredytową, Twoi klienci zostali złapani w gigantyczną sieć. Nie mogą nie doceniać zalet płynących z tej metody zapłaty za towary i usługi w sieci. Zaskocz ich i dostarcz jeszcze prostszego sposobu płatności za pomocą urządzenia, które mają cały czas przy sobie – swojego telefonu komórkowego. Zamiast obsługi płatności przez operatora, wybierz jednak płatność w systemie IVR (Interactive Voice Response).

Czy operator płatności kartą kredytową to dobre rozwiązanie?
Czy istnieje problem z płatnością kartą kredytową przez telefon, obsługiwaną przez operatora? Nie, niekoniecznie, ale wraz ze wzrostem liczby płatności kartą kredytową mogą stać się one ciężarem dla pracowników obsługi klienta. Rozważ sekwencję zdarzeń typowej transakcji płatności kartą kredytową za pośrednictwem telefonu.

Operator łączy się z klientem, który pyta, jaką należność musi uregulować. Najprawdopodobniej nie ma swojego numeru konta. Operator sprawdza stan konta w komputerze, informuje klienta, ile jest winien i do kiedy powinien zapłacić. Klient pyta, czy może zapłacić kartą kredytową przez telefon. Po pozytywnej odpowiedzi odnajduje swoją kartę kredytową i odczytuje jej numer oraz datę ważności. Operator wprowadza te dane do systemu, czeka na zatwierdzenie i podaje numer zatwierdzenia klientowi. Klient się rozłącza się. Ile czasu to zajęło? Trzy minuty? Pięć minut? Dłużej? Łatwo zauważyć, że gdy wśród klientów rozchodzi się informacja, że mogą płacić kartą kredytową przez telefon, te kilka minut na płatność trzeba pomnożyć przez rosnącą liczbę konsumentów.

Dlaczego warto postawić na IVR?
Telefoniczne Systemy Interactive Voice Response (IVR) umożliwiają zautomatyzowanie procesu płatności za pomocą karty kredytowej, co poprawia efektywność pracy biura, a także zapewnia większą elastyczność i bezpieczeństwo klientom. Dzięki systemowi płatności telefonicznych IVR klienci nie są już ograniczeni do płacenia w normalnych godzinach pracy - mogą dzwonić o każdej porze dnia i nocy. Twoi klienci mogą także czuć się bezpieczniej podczas dokonywania płatności, ponieważ nie muszą już ryzykować, podając swój numer karty innej osobie przez telefon. W systemie płatności telefonicznych IVR wprowadzają informacje o karcie kredytowej bezpośrednio na klawiaturze telefonu. Czas pracy spada z kilku minut na płatność do kilku minut dziennie. Płatność jest natychmiastowa i nie wymaga dostępu do Internetu. Zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy ten sposób płatności ma wiele zalet. 

 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 225 224

E-mail: kontakt@kuponowo.pl Adres: ul. Krawiecka 3, Wrocław

Porady, informacje i wskazówki na temat handlu w internecie, bezpieczeństwa płatności online oraz tego co w branży e-commerce najważniejsze.